sample aje !!!

aq LOVI .. aq BOBO .. aq DOMI .. hahahaha
macam-macam ada kan3 !!! nak tao ta capa yang kasi nma uh .. ?? nak tao ka?? ta yah laA ..RAHSIA !!! WEX3 !! c(: huhuhuhu
baby saia laA kasi nama uh .. :D (megah laa cket ) huhuhuu
sweet kan nama uh .. hehehe i like i like i like !!!! sukasukasukasuka .... :D tapitapi yG betoi2 , yG pasti , anD yG paling sesuai :)) di beri oleh orang yG paling saia cyunk .. afcozz laA mak saia .. saia cuka nama uh .. nama penuh saia sebenar nya NURUL SYAZWANI nama bapa saia abdul aziz .. hihihihii =,='' (plek tapitapi benar =,='' )

About Me

My photo
~ celuplah jarimu ke dlam air laut,air yg menitis di jarimu adalah 'nikmat dunia'. baki air laut yg tinggal(t'bntang luas) itulah 'nikmat syuga' ,,,~

Friday, 27 January 2012

about friend !


assalamualaikum ~
hyee nie NAZREEN kwan aq ! :)
dy baikk sangat-2 .. dy pndai jga aty kawan-2 dy ..
jrang lhaa dy gado tnpa sebab n mara tnpa sebab ! 
aq cuka kawan dgn dy .. dy seorg yg happy , ceria . mcm-2 lhaaa .. bykk cgt kalau korg nk tau psai dy ! tptp ta larat nk menaip lhaa .. sooo sorry lhaaa ea ? :) 
<3 dy best FRIEND aq ! 

hye kangkawan ~ 
nie sahabat aq ! diorg lhaa yg bley aq tumpang sdeyh ,seronok n mcm-2 lhaa ..
thnx fara thnx sara !~ sayang korg ketat .. <3
maaf kalau dulu aq myusah kan korg .. ckunk pon sama lhaa klau aq myusahkan korg maaf ea ! 
best cgt kalau dpat kwn mcm diorg nih kan ! 
aq hargai apa yg korg bgi kat aq.. 

*time nk pi aq nan sara REMPIT ... kmi rempit nek cerai sara ! 
yg fara plakk ibu antar . klau nk nek ceria kna lhaa dokk dlm tong ceria ! tempat tu ja kosong tu pon klau muat .. fara kan da FAT sama mcm ammar ? :p hahaha 
melawakk ja .. 
tapa lhaaa ni knangan aq nan mber aq kat sunway :p

♥ kenape ALLAH temukan kita dengan org y salah ♥


Memang sakit bila cinta yg kita dambakan selama ini tak dihargai oleh insan yg bernama kekasih,apatah lagi kita dibuang begitu saja... tapi,itulah juga petanda terbaik untuk diri dan kehidupan kita pada masa akan datang.


1. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya apabila kita bertemu jodoh yg sebenar,masih ada rasa syukur kita pada ketentuanNYA.


2. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita dapat menjadi penilai yg baik.


3. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita sedar bahawa kita hanyalah makhluk yg sentiasa mengharapkan pertolongan ALLAH.


4. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita dapat KASIH SAYANG YANG TERBAIK,KHAS UNTUK DIRI KITA.


5. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita sedar bahawa ALLAH MAHA PEMURAH & PENYAYANG kerana mengingatkan kita bahawa dia bukanlah pilihan yg hebat untuk kita dan kehidupan kita pada masa depan...


6. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita dapat mengutip pengalaman yg tak semua orang berpeluang untuk mengalaminya.


7. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita jadi MANUSIA YG HEBAT JIWANYA.


8. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita lebih faham bahawa CINTA YG TERBAIK HANYA ADA BERSAMA ALLAH.


9. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita LEBIH MENGENALI KEHIDUPAN YG TAK SELAMANYA KEKAL.


Wahai sahabat yg kecewa,menderita dan sengsara kerana cinta, fahamilah bahawa kehidupan kita makin sampai ke penghujungnya.


Hari esok pun kita sendiri tak pasti samada menjadi milik kita. Gapailah keredhaan ALLAH dengan melaksanakan suruhanNYA, dan meninggalkan laranganNYA..


PERCAYALAH sesungguhnya ALLAH malu untuk menolak permintaan hambaNYA yg menadah tangan meminta dengan penuh pengharapan HANYA kepadaNYA..


~ALLAH knows BESt!~♥

bowink-2 :p

hye hye hye  ~ lupa cuda nk bgy salam ! :p
assalamualaikum ? <3 HEHEHE lama lhaa ta conteng blogger nih . 
aq jez nk luah ja apa yg ada dlm aty nih tptp ta smau lhaa .. malu lhaa klau org baca status kita  ..
aq nk mtx maaf lhaa kat sapa-2 yg aq buatt korg ta senang tentang diri aq nih .. maafmaafmaafmaaf ~
aq ckunk mau hidup happy-2 ja .. DO NOT WANT SAD !~ 
aty nih dah ta larat dah nk cket ! ckunk aq tahu ALLAH saja dpat mbahagiakan hidup aq ! 
<3 biar lhaa aq simpa dlm aty nih  <3

Facebook Badge

♥ SWEET TIME ♥

21 Ogos 2011 best!!!! HAHAHA aQ bukak posa nan uwg yg aQ cyunk ..(BABY) dy manja plus come !!! HOHOHO :D ..
pas bukak posa kami sembahyang dulu .. pas2 bawu mamam ... time mamam dy dok tenok2 aQ pa tatao ... malu kodd ... HAHAHA tptp conok plus happy time .. !!!~~ pas mamam kami pi tenok BOLA .. hehehe dy mara aQ kjap .. bab ta smbang nan dy.. pas2 aQ un pi laa kat blakang dy ... pas2 bawu senyum plus manja ... :)) =,=''
pas2 dy my duk sebelah aQ .. dy dok manja2 pa tatao.. :D huhuhu tptp I LIKE ..♥♥♥


♥dy da tunjuk video !!! video tu memang betoi apa yang terkandung dalam kisa kami (domo+domi)

*RINDU
*MANJA

haha semuanya best !!! windu aQ dekat dy pon terlepas malam uh.. :)
cam tamao berpisah aja nan dy ... tptp terpksa !!! :'( ( MALAM YANG INDAH LAGI HAPPY )
~~~~~~~~~~~~~~~~~HAPPY TIME~~~~~~~~~~~~~~~~~~

♥kisa jeE nan mey !!♥

hyep !!!^^ aQ nk ceta at korang tentang 2 orang budak nih ... ♥ JeE ♥ mEy ♥ .... ^^
diorg nih gelunk plus tak betoi .. HAHAHA
manja plus sweet un ada jgak !!! hehehe ... ada lhaa an mlam uh aQ lpak2 nan diorg ... bkak posa kli lhaa apa lhaa . . . pas2 dan agy tgok BOLA plus sembang2 plus manja2 ... :D diorang 2 nih an3 ... asyik gduh2 aQ un ta pham ... time mai oke jea time pas mamam uh kmi lwk2 nan dy jea pon ...dy twus mjuk!!!! ... HEHEHE
*punca dia aQ lhaa . . . bgi zeE mara ... !!! =,='' dy uh cpat terasa kodd ... aQ un bru btoi2 knai prangai dy... tatao plak dy un kuat mjuk .. HAHAHAHA SORRY ZEE !!!! aQ janji ta uad da . . . *
tptp diorang sweet sngat2 !!! ^^ zeE manja plus mey gelunk !!! c(: apa2 pon BEST !!!!! happy time !!!♥

klipklip !!!

Baby lurve Bobo

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Notes:

Syurga Dihati Kita - Ziana Zain Mp3
Mp3-Codes.com

CUTE !

http://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.com